محدودیت در بازی های چینی حرکت بعدی ترامپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


گزارش های اخیر نشان می دهد که دولت ترامپ در حال بررسی سیاست های جمع آوری اطلاعات برای شرکت های آمریکایی Tencent است.

بر اساس گزارشی از بلومبرگ ، کمیته سرمایه گذاری ایالات متحده نامه هایی به Riot Studios و Epic Games ارسال کرده و از آنها در مورد پروتکل های امنیتی برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران آمریکایی خواسته است.

دلیل محدودیت های اعمال شده برای بازی های چینی در ایالات متحده

Tencent صاحب استودیوی Riot Game است و سهام زیادی در Epic دارد. البته این فقط قسمت کوچکی از دارایی های یک شرکت بزرگ چینی است. گفته می شود جدا از این دو شرکت ، چندین شرکت دیگر که وابسته به Tencent نیز بوده اند پیام های مشابهی دریافت کرده اند.

در این نامه مشخص نشده است كه این شركت چه درخواستی داشته است ، اما می توان حدس زد كه چینی ها به طور كلی نگران دسترسی دولت چین به داده های خصوصی جمع آوری شده توسط برنامه ها در خاک آمریكا بوده اند.

از 20 سپتامبر ، وزارت بازرگانی ایالات متحده فردا WeChat و TickTook را از فروشگاه های برنامه های Android و iOS حذف خواهد کرد. کاربرانی که برنامه TikTok را نصب کرده اند می توانند حداقل تا 12 نوامبر ، تاریخ انتخابات ایالات متحده ، از آن استفاده کنند. اما WeChat با محدودیت های جدی تری روبرو خواهد شد که دسترسی و استفاده از آن را دشوارتر می کند.

Fortnite اکنون به دلیل مشکلات دیگر اپل و گوگل از فروشگاه Play و App Store حذف شده است. اما این تصمیم به دلیل نبرد با پرداخت درون برنامه ای برای دور زدن پورسانت 30 درصدی اپل و گوگل گرفته شده است و هیچ ارتباطی با مسائل امنیتی ندارد.




:: موضوعات مرتبط: بلاگ فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 30 شهريور 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');